sâmbătă, 8 mai 2010

Îmi place să scriu

...în primul rând pentru că, în felul acesta pot și eu să-mi termin ideea...nu mă contrazice nimeni, nu mă oprește nimeni, nu schimbă nimeni subiectul...sunt doar eu și demonii mei, ideile care nu-mi dau pace, bucuriile sau tristețile mele și toate se simt eliberate prin conturarea lor în cuvinte.

Îmi place să scriu pentru că pot frământa cuvintele, formula și reformula până iese ceea ce vreau sa iasă, sau măcar pe acolo pe undeva...fără vorbe în vânt, fraze neterminate și prost formulate, intonații care pot denatura înțelesul real.

Asta nu înseamnă nici pe departe că sunt un virtuoz al cuvântului sau că scriu valoros și cu tâlc. Sunt mai mult decât o amatoare (dacă exista așa ceva). Nu am pregătirea necesară și nu am citit nici de departe cât ar fi trebuit în viața asta și totuși îmi place să scriu.

Niciun comentariu: