marți, 15 februarie 2011

Fetele mele...

...faceți-vă cadou câte un masaj din când în când...medicinal, de relaxare, cum vreți voi, numai în miere să nu fie că e horror cum te lipești după, până ajungi la vreun duș ceva...bleax...
Revenind la masajul ăsta...ați văzut episodul ăla din Friends când Phoebe îi face masaj Monicăi?...deci dadada deci deci (cartonaș galben pentru că am folosit din nou expresia asta)...masajul poate fi una dintre cele mai senzuale experiență ever (senzual diferit de sexual aici)...

dacă-l face o gagică e...ok....doar că riscul e mai mare să aibă mânuțe mici și reci și să simți că de fapt te înțeapă și nu că te masează...

dar dacă-l face un domn...un pic de ulei pe spate și două mâini mari și calde care te masează...cu forță și pricepere, că fără pricepere...și Lenny Kravitz pe fundal...mhm mhm mhm...te doare așa un pic, dar nu te-ai dus acolo pentru mângâieri....și simți cum ți se relaxează toți mușchii, cum iese toată încordarea din tine...e ca și cum ai mânca două tablete de ciocolată, o budincă și o înghețată, dar fără sentimentul de vinovăție...

nu, nu vrei nici un final la alegere...masajul e tot ce contează...nu există decât cele două mâini (cam ca în familia Adams, dar fără elementul macabru)...și nu te mai interesează nimic...după, mulțumești frumos, te îmbraci, plătești și pleci....cam ca la curve :))

Adăugire: Pe principiul excepțiilor ce confirmă regula, dar mai ales pentru că am fost certată și amenințată, trebuie să menționez faptul că am o prietenă de făcea masaje la un moment dat. Apăi și fata asta avea niște mâini care reușeau să scoată și untul din tine. Și se agita toată...pentru ea era un fel de aerobic mă gândesc, cel puțin așa părea...la cât transpira. Mă rupea, iar la sfârșit, ca bonus, îmi oferea un masaj facial. Să vezi numai cum uitam imediat de durere și torceam de zor. După toate astea eram ca de plastilină. Putea să ia orice din casă, că nu-mi mai păsa. Așa unei masseuse îi iert faptul că e femeie :).

Un comentariu:

anuca spunea...

:)))...te promovez....imi dai voie??