luni, 16 ianuarie 2012

Twilight =

= bleax... în sensul de legănat și curs din gură...vai, vai...moartea pasiunii, nu alta. Niciodată nu mi-au plăcut filmele cu vampiri, sau orice alt film care se vrea sau chiar e de groază (poate pentru că aprind toate becurile dacă îmi trebuie cumva să mă piș noaptea...sunt o căcăcioasă, ce mai), dar m-am gândit să aflu și eu ce-i cu toată agitația legată de Twilight-ul ăsta și recunosc că m-au intrigat și unele poze de pe 9gag, de genul un căcat și o muscă și textul ”Still a better love story than Twilight” și dadada, au avut dreptate...+ că nu a fost chiar deloc de speriat, se pot uita și copiii de țâță, dar de ce le-ai spăla creierii de mici?! Pe de altă parte, dacă alternativa este OTV...

Nu pot să înțeleg care e agitația cu vampirii? De ce fătuca aia are înclinații dubașe spre vampiri și vârcolaci, de ce vrea să se transforme în vampir și nu-și face mai bine un tatuaj cu șopârle sau reni și de ce, de ce s-au uitat atâția oameni la seria asta de căcat și au mai și apreciat-o? Sigur e mai bună cartea (muahahahaha). Ne ducem cumva naibii? Sau sunt eu defectă?! Înțeleg nevoia de fantezie și evadare din realitate, mă jur că o înțeleg, că doar mă uit la desene animate și am văzut și Harry Potter, dar treaba cu îndrăgosteli între oameni și vampiri sau vârcolaci e peste mine. Crede tanti că-i poate schimba prin dragoste ? :))) Măcar de era mai palpitantă povestea...dar ciuciu.

Or fi și filmele astea o modă...ce să zic și eu acum?!
Țineți-o reală?! Mergeți verde?!

Niciun comentariu: