miercuri, 25 noiembrie 2015

Sunt o norocoasă

Am cam făcut ce am vrut în viaţă, iar când nu a fost aşa, nu a existat alt vinovat în afară de mine.

Am avut parte de libertate de alegere, într-un mediu oarecum controlat, dar totuşi, libertate. N-am vrut aparat dentar in a 6-a, n-am purtat. Că după mi-a venit să-mi trag palme, asta e o cu totul altă treabă.

Am avut cam tot ce mi-am dorit, dar cu măsură, să învăţ preţul fiecărui lucru.

Mi s-a spus ca atunci când fac ceva, să fiu cea mai bună. Că pot face orice. Dar că viaţa merită şi trăită, nu doar muncită, Că banii sunt buni doar în măsura în care îţi pot cumpăra timp şi confort, excursii, viaţă trăită.

N-am fost dusă cu forţa la sport, la cercuri de matematică (s-a încercat prin clasa a 4-a?!), fizică, chimie.

Nu m-a împins nimeni să fiu şefă de departament sau de grupă sau de ce-o fi fost pe atunci.

Mi-a fost insuflat un cult pentru independenţa financiară. S-a lăsat cu repercursiuni asupra independenţei în general.

Nu am fost crescută ca fiind cea mai frumoasă, nici cea mai deşteaptă.

Nu mi s-a luat apărarea nejustificat.

Am fost învăţată să-mi rezolv singură problemele. Să-mi asum greşelile.

Sunt o norocoasă!

Niciun comentariu: