joi, 2 martie 2017

D-ale Facebookului

Pentru că se pare că niciodată nu dai unfollow la destul de multă lume, dar și pentru că nu sunt încă pregătită să renunț la  scrolling and judging, ajung să văd tot felul de prostii. De exemplu, fotografii cu un bot de rață mega machiat și mesajul Am ajuns la vârsta când nu mai vreau să impresionez pe nimeni pentru că nu îmi mai pasă dacă vă place de mine sau nu. Dacă vă place bine, dacă nu, e pierderea voastră.

Și de ce atunci, tu, gâscă proastă, scuză-mă, rățușcă botoxată, mai pierzi ore să te machiezi și te oprești la semafor să-ți faci o grămadă de selfie-uri, până iese unul bun?! Și dacă îți comentează cineva de rău, te înfoi toată, înjuri ca o lady, plângi și îi ștergi comentariul. Mă faci să-mi aduc aminte de episodul ăla din South Park, de-l angajează Cartman pe Butters să-i șteargă toate comentariile negative lăsate pe pagina lui Facebook sau Instagram sau ce-o fi fost. Să rămână doar ce e bun și frumos. Și Butters să ajungă să facă icter. Nu așa funcționează Internetul! Te pui acolo la vedere, în curul gol, trebuie să te aștepți că o să-ți zică unii că e prea mare, prea lăsat sau prea alb.

Dar eu, gâscă proastă, de ce pierd timpul cu asta în loc să pun mâna pe o carte, ceva, să devin și eu  mai deșteaptă-n cap?!

Niciun comentariu: