miercuri, 12 noiembrie 2008

Mortii nu trimit mesaje.

...si da, stiu ca nu se pune punct la titlul, dar este o afirmatie care se vrea definitiva, inchisa, care nu accepta discutii, dezbateri, combateri.

si totusi...

mortii nu trimit mesaje...
mortii nu primesc mesaje...
mortii nu transmit mesaje...
de ce?
pentru ca sunt morti, nu mai exista si chiar daca ar exista nu vad de ce si-ar pierde timpul cu lumea asta, daca tot au scapat de ea si e asa de faina noua locatie...
si pe de alta parte daca noi credem ca este asa de fain la ei, de ce sa fim egoisti din nou si sa-i deranjam cu problemele noastre nerezolvate?!

...dar sunt morti...inceteaza sa existe in momentul in care nu mai respira...
treaba cu mesajele, cu transmisul, cu faptul ca stiu ei unele chestii dupa moarte sau putem sa comunicam cu ei sunt pentru a ne linisti constiinta, pentru a o obloji, pentru a-i oferi o scuza pentru toate datile cand am fi putut face ceva si am amanat, nu am avut chef sau nu am vrut...

ne autoprotejam...
impotriva cui?!
a sentimentului de vinovatie...vinovatie ca nu am petrecut indeajuns de mult timp cu persoana iubita, ca nu i-am spus tot ce am fi vrut sa-i spunem, ca au ramas treburi nerezolvate, ca poate odata am ridicat tonul fara rost...ca... ne doare al naibii de tare...
este instinctul de conservare care ne amageste ca am putea primi si noi mesaje dupa moarte...ca nu este asa o incetare brusca si abrupta, o incheiere a realitatii, a lumii noastre...ca toate se pot prelungi si dupa intervalul orar acordat pentru a trai...dupa programul cu publicul...

oamenii nu mai receptioneaza mesaje dupa existenta...important e ce au si stiu inainte de a se scurge si urlimul firicel de nisip din clepsidra, inainte de momentul zero...
dupa, orice este irelevant...absurd...in van....si macar in subconstient, atunci cand acesta nu este inabusit si sufocat, stim cu totii asta...

si atunci in locul unor pacaleli mentale in care ne complacem, de ce nu profitam de timpul pe care il avem?!

pentru ca mai comod cum procedam de secole, pentru ca...

Niciun comentariu: