sâmbătă, 13 martie 2010

O să învăț să fiu:

- intalator
- electrician
- zugrav
- ...

Cred că asta e soluția...să nu mă milogesc de unii, alții...să caut meșteri, să nu găsesc unii competenți, să le dau bani și să observ într-un interval de câteva ore că treaba e făcută de mântuială, așa ca într-o abatere rapidă de la birt...de genul dă-o-n mă-sa că e în drum și așa mai fac și eu un ciubuc de o săniuța ceva...
nu generalizez, dar dacă porecla instalatorului este nea Prunea, eu ce mai pot să zic?!...și domnul a părut destul de săritor încât să mușc momeala...cred că și e de treabă, doar că-i cam scapă unele, altele...

aaaahhh...și a mai existat și varianta în care a venit (alt intalator, cu un pic de aere așa, o atoatecunoaștere care nu-ți poate scăpa nici măcar la prima vedere), m-a suprataxat și mi-a comentat de ce am cârpe în baie...cum căcat?!...da, înțeleg și știu că sunt femeie (mă văd și eu în oglindă și simt o durere cruntă o dată pe lună urmată de chestii nu prea faine, deci trebuie că sunt femeie + că ginecologul mi-a confirmat aceste presupuneri), dar asta nu-nseamnă că vreau să o ardem în vrăjeală, să aud comentarii idioate sau să mi te adresezi ca unui copil de 2 ani.

dar nu încercăm și noi, românii, să ne vedem cumva de treaba noastră, aia pentru care suntem plătiți, atât cât suntem plătiți, să nu fim meșteri în totul și în orice și de fapt să nu iasă nimic?!...și da, știu că acum contrazic începutul în care vreau eu să le fac pe toate, dar îmi pare rău, îmi lipsesc alternativele.

Și nu, soțul/prietenul nu reprezintă răspunsul la toate întrebările. Poate nu știe nici el pe ce lume trăiește și dacă știe, nu o să fie la curul tău tot timpul. Căcaturile se întâmplă și în afara orarului de conviețuire și până la urmă tu ești singura persoană care e tot timpul acolo.

Bine că măcar ăștia de la VH1 au băgat top 10 U2 si că există varianta cu blidul sub țevi, să nu tot stai ca prostu' cu cârpa-n mână, că doar e sâmbătă și până luni mai e. Uite cum până la urmă e profitabil că-s made in Romania, că poate nu găseam modalități de a petici orice căcat.

P.S. U2 cântă Sometimes you cant make it on your own?!?! Ăștia-și bat joc de mine? :))

Niciun comentariu: