duminică, 6 ianuarie 2013

Sfârșitul lumii

De câte ori mă uit la emisiuni în care oamenii se pregătesc pentru sfârșitul lumii (și mă uit la ele pe National Geographic, nu OTV), mă întreb dacă domnii respectivi, care-și procură arme, petrec mult timp să capete dexteritate cu ele, au măști de gaze prin casă, locuri secrete cu provizii prin pădure, oare ei o să moară frustrați la bătrânețe?! Atâția și atâția ani, nervi, bani și energie. Ca în bancul cu domnul care a renunțat la toată distracția ca să procreeze, în ideea că o să aibă pe cineva să-i aducă apă pe patul morții și când colo, la momentul respectiv, lui nu-i e sete. Ca să vezi! Eu știu că probabil voi fi prima victimă în caz de ... aproape orice... dar în cazul unei calamității, invazii extraterestre sau terestre, sunt atât de multe chestii care trebuie să se alinieze doar ca să ajungi la masca de gaze care este în bucătărie sub chiuvetă, încât nu știu dacă merită irosiți ani întregi să menții țeava puștii curățată sau să capeți dexterități de Tarzan.
Dar cum e aia, cine râde la urmă... Eu clar am râs la început.

Niciun comentariu: