joi, 29 mai 2014

Să fie bine, să nu fie rău

este una dintre replicile care mă îngrețoșează cel mai mult în viața asta. Odată spusă, în primul rând sper să nu îmi fie adresată, în al doilea, sper să existe o glumă, un banc ceva, care să îmi devieze atenția de la faptul că ești o putoare răsfățată și ordinară care nu e în stare să pună osul și să facă treaba, iar în al treilea (primul?) rând sper să ai un plan de rezervă, pentru că după replica asta, dacă mă prinzi în acea perioadă (cum știu ei băieții să zică) s-ar putea să mă ocup personal să fie rău.

Ce ar fi ca voi, cei care sunteți părinți, să vă învățați copiii să-și asume responsabilitățile și să se achite de ele?! Nu de alta, dar trec de 30 de ani și tot pe capul vostru vor fi și se vor aștepta să faceți să fie bine...
Da, știu, e ușor să comentezi...

Niciun comentariu: