miercuri, 13 aprilie 2011

Nimeni nu-i profet în țara lui

Am fost astăzi la o prezentare...a treia zi, a treia prezentare...de data asta una care chiar îți făcea plăcere să o audiezi...despre creativitate, plagiat ș-altele...și spunea domnul de ne prezenta de altfel tot felul de invenții, descoperiri și oameni de o mare creativitate, că problema cea mai mare nu este să te înțelegi cu alții, ci să te înțelegi cu tine...și am stat eu așa și m-am gândit...da măi, așa e....pentru că, dacă șezi și cujeți și nu doar șezi, vezi că nu ești perfect, că uneori mai trebuie să te schimbi, că este normal să faci treaba asta...este o mare prostie să zici ăsta sunt și nu mă pot schimba...eventual nu vrei, pentru că ești prea arogant și/sau mulțumit de tine + că schimbarea e un act de curaj...dar până la urmă menirea oricărui om cu oleacă de cujet este să se îmbunătățească pe parcursul vieții, să reușească să facă progrese în sensul îmbogățirii lui mentale, morale, spirituale, intelectuale, de care-o fi...să învețe, să crească...amu...fiecare după posibilitățile proprii...

Același domn spunea că marile momente de creativitate s-au întâmplat în general sub diferite influențe, mai mult sau mai puțin legale...pentru că atunci scapi de inhibiții și mintea se simte liberă să cutreiere...hm...asta îmi dă de gândit...

Oricum tot respectul pentru domnul de astăzi...știa să vorbească dom”le...a menținut atenția unei săli întregi timp de 4 ore...ceea ce nu-i deloc, dar deloc ușor...cum te prinzi că știi să vorbești în public și că e și interesant ceea ce zici?! Păi când oamenii se uită la tine și nu în calculator, iar în pauza ești înconjurat de aceeași oameni care vor să te asculte...în continuare...

Niciun comentariu: