miercuri, 8 august 2012

Toate numele

Vine meșterul la noi să măsoare una, alta și vine cu nevastă-sa și cu fie-sa. Și, ca pe orice copil de 4-5 ani, îl întrebi câți ani are, cum îl cheamă, d-astea...
Mă-sa: - Hai mami, spune cum te cheamă. Laudă-te un pic cu numele tău frumos.
Ea: - ...
Tata-miu: - Georgiana?
Mă-sa: - Nu. Nu o să ghiciți niciodată.
Eu simt cum îmi dau deja ochii peste cap...
Tată-miu: - Ana - Maria?
Ea: - ....
Mă-sa: Nu. Spune mami cum te cheamă... Spune: Vanesa Fabiana. V-am spus că nu o să ghiciți!

Ce naiv și tată-miu ăsta.. auzi la el, nume românești. Doar pentru că numele de familie este românesc?! Nu mai e la modă, frate. Dacă nu e Cleopatra, Casandra, Vanesa, Giulia, Esmeralda, e degeaba, nu e nume frumos. Copilul e sortit eșecului! Cum să nu aibă nume internațional... hm... ăsta e un nume bun - Internațional. Clar așa-mi botez copilul, să aibă ușile deschise peeeste tot...

Niciun comentariu: