vineri, 6 mai 2011

Tușesc...

...de o lună-n...picioare...și țin să zic că asta este în mod cert cea mai bună metodă pentru un abdomen plat...ce sport, curenți și centuri magice?!...faci o laringită sau o pneumonie și ăla ești...poat' să-ți dea Bruce Lee un pumn în burtă că nu ai nici o treabă...mai mult, râzi de tupeul fraierului...

cumva îmi pare rău că tușesc doar din străfundul stomacului și nu și din străfundul...fundului...pfuai ce spate mi-aș trage...aș putea sparge nuci sau încorda pe rând bucile, ca halterofilii bicepșii...sau dezvolta hemoroizi, dar să vedem partea plină a paharului...

cumva legat de tusea asta a mea...fișiorii mamii scumpi și dragi, dacă vreți să ajutați o don'șorică în momentele ei de slăbiciune fizică, pentru că știu că aveți suflet de mamă, nu de alta, încercați și voi cu o zupă, o invitație la ceai...și cine știe, poate poate vă lasă să-i arătați magneții de pe frigider și eventual interiorul sacului de dormit...dar sincer cred că replici de genul eu am auzit că sexul vindecă de răceală, sau cine te acoperă/încălzește în seara asta (sau alte variațiuni pe aceeași temă), însoțite de un rânjet tâmp, nu vă vor ajuta prea mult...șansele sunt destul de mari să fiți deja al 5-lea cu replica asta, în decursul unei singure răceli și uite așa vă cam riscați....și nu numai să plecați cu mâna-n cur...cu atât mai mult cu cât condițiile temporale sunt nefaste.

Într-o altă ordine de idei, Firefox 4 e caca.

Niciun comentariu: