marți, 18 ianuarie 2011

Din categoria cum să-ți crească IQ-ul...

Cum îmi place mie așa să comentez, uneori complet aproasta, astăzi aș avea vreo 2 chestii așa pe limbă, dar încep cu asta din titlu că o coc deja de câteva zile....

deci, așadar și prin urmare, cum să devii mai deștept...păi...pare a fi destul de simplu...zici da la primărie și/sau pui la dispoziție ceva spermatozoizi, respectiv un ovul și brusc totul se schimbă: devii cumva mai deștept, te așezi deja altfel la masă la birt, cumva mai plin de tine și să nu mai zic de faptul că știi ce să zici...despre orice, iar sfaturile curg ca apa pe Niagara...evident că nu vreau să generalizez (sau vreau dar nu vreau), dar sunt convinsă că fiecare cunoaște măcar o persoană care intră în categoria asta...

nu ar fi mai ok să te mândrești la bătrânețe că ai rezistat cu persoana căreia i-ai zis da , că nu-ți vine să-i spargi capul și nici nu-ți dorești să mori mai repede să scurtezi chinul?! că ești bucuros că a fost ea/el și nu alta/altul?

nu aștepți mai bine să vezi că pruncul a ajuns un om cumsecade, că știe să deosebească binele de rău, că a ajuns tot ce poate fi el...și să știi că tu i-ai oferit tot ce ai avut și putut pentru a-i crea condițiile ideale?!

și chiar și atunci, la bătrânețe și cu copiii realizați, parcă tot ar trebui să ai și un dram de umilință în atitudine...pentru că până la urmă în toate a fost vorba și de un pic de noroc, nu?...cum era bancul ăla?! sănătate, sănătate, dar și noroc trebuie, că sănătate aveau și ăia de pe Titanic (eu pentru ăsta îi dau copyright lu” maica-mea că de la ea îl știu)!

dar, dacă stau să mă gândesc, eu nu am nici o autoritate să-mi dau cu părerea...eu acum sunt mulțumită că mi-am gătit, că am reușit să mănânc prânzul (la ora 22 ce-i drept dar cine ține evidența?!) și că pot să scriu câteva rânduri cu un pahar de vin lângă mine...mă limitez la plăceri mărunte....deocamdată...asta până fac vreun copil și descopăr astfel că-s mult mai deșteaptă decât credeam :))

Niciun comentariu: